Proiectarea unei soluţii integrate online este o întreprindere multidisciplinară. Participă programatori, designeri, consultanţi în materie de marketing şi publicitate.
Probabil ai auzit de termeni precum HTML5, CSS, JavaScript, MySQL, jQuery, AJAX, SEO, JSON.
Cuvinte care poate nu iţi spun prea mult. Pentru că de fapt ceea ce îţi doreşti este un site modern, eficient, rapid. Cu un Web 2.0 look dacă se poate.
Un site care din ce în ce mai mult începe să arate ca o aplicaţie online.
Cu meniuri, galerii de imagini, interactivitate, usabilitate, formulare diverse, interfaţă utilizator, statistici, butoane reţele sociale, Facebook, Instagram, sistem de management a conţinutului.De reţinut totuşi că site-ul propriu-zis reprezintă doar un aspect al problemei.
El trebuie întreţinut, actualizat, securizat şi promovat. Toate aceste activităţi sunt componentele ce definesc soluţia integrată a prezenţei tale pe Internet. Sunt servicii web design pe care le oferim clientilor noștrii.
Dacă doresc să am un magazin virtual de succes trebuie să încep prin a-mi răspunde la următoarele întrebări:
Dacă ai ajuns la concluzia că doreşti să ai un magazin virtual care realmente vinde, atunci te putem ajuta să parcurgi pas cu pas toate etapele care presupun realizarea acestui deziderat. De la stabilirea structurii de produse, configurarea modulelor, a promoţiilor sau reducerilor, până la strategia de marketing şi promovare în motoarele de căutare, îţi oferim o gamă completă de servicii e-commerce pentru vânzare on-line.
Pentru a vă convinge de puterea soluţiei noastre iată câteva din caracteristicile de bază ale magazinului virtual oferit de noi, listate mai jos:
Te străduieşti să te arăţi lumii. Investeşti o căruţă de bani în promovare. Dar eşti sigur că transmiţi ceea ce doreşti ? Că eşti perceput în ceea ce ai mai bun de oferit ? Mintea umană e un lucru ciudat.
Reacţionează imprevizibil şi asta poate să îngroape o afacere.
Sau să îi ofere oportunităţi nebănuite.
Indiferent de profilul afacerii tale, ai ceva ce este numai al tau. Ceva ce te individualizează şi te scoate în faţa concurenţei.
Discutăm.
Zicerea cu ”think out of the box” chiar funcţionează. Creionăm o idee de logo. Apoi un slogan. Apoi o mapă de prezentare. Câteva pliante. Un banner. Și parcă am inceput deja şi o campanie de marketing. Avem talentul şi experienţa pentru a face aceste lucruri să se întample. Împreună construim un brand. Al tău.
Dacă doresti, putem porni la drum chiar acum. Dacă nu, fă o plimbare prin centrul oraşului în care locuieşti.
Sau mergi la o expoziţie.
Sau pur şi simplu uită-te la televizor.
Dacă te-ai răzgandit treci pe la noi. Te aşteptăm.
Ai un site modern, frumos, orientat înspre utilizator. Arată bine şi toate informaţiile despre tine sunt acolo. Suficient ?
Categoric NU.
Au existat o mulţime de afaceri bune, viabile care au murit pur şi simplu pentru că potenţialii clienţi nu au ştiut de ele. Te vizitează prietenii, rudele şi… cam atât.
Sigur, informaţia se transmite şi oral, dar este suficient ?
Sigur, clienţii care ştiu de tine vin pe site, dar aceştia sunt deja câştigaţi, nu ?
Un site trebuie să vândă. Dar cum să vânda un site nou nouţ, de care nimeni nu prea ştie nimic ? Răspunsul e că site-ul trebuie adus la vedere. Promovat. Online şi offline.
Offline e simplu. Toate mijloacele media posibile. Radio, tv, presă, outdoor. Oriunde apare numele afacerii, asociez adresa web. E un mesaj subliminal care pe tăcute se inşurubează în subconştient.
Online e un pic mai complicat. In esenţă lucrurile stau asa: oricine caută pe Internet o informaţie relaţionată într-un fel sau altul cu businessul meu, trebuie să-mi găsească site-ul. Și nu oricum. Ci in primele trei pagini.
Unde ? În primul rând în cele trei motoare de căutare care contează: Google, Bing, Yahoo. Și mai sunt.
Directoarele de afaceri, site-urile de firme online, bloguri, forumuri. Nu e uşor, dar se poate. Se începe prin optimizarea site-ului. Adică fac în aşa fel încât să-l fac ‘prietenos’ cu motoarele de căutare.
Apoi îl inscriu în directoare profilate pe specificul afacerii mele.
Apoi se planifică (şi implementează !) o strategie de ‘link-building’.
Apoi se construieşte un newsletter sau un flux RSS.
Și dacă e cazul îmi fac şi un blog. Pe profilul afacerii mele, bineinţeles.
Și în fine, a nu se uita de social media. O sintagmă din ce în ce mai pronunţată de persoane mai mult sau mai puţin ştiutoare de subiect. În esenţă vorbim de Facebook, Instagram, Twitter şi de alte reţele de socializare. Toate acestea au scopul creşterii expunerii, a numărului de potenţiali clienţi/parteneri, şi implicit creşterea vânzărilor.
Dezvoltarea şi operarea unui site este o investiţie. Care trebuie rapid recuperată, pentru ca ulterior să aducă profit.
email: office@3data.ro
mobil: (077) 556 0453
tel/fax: (074) 501 1968
CUI:RO4376505
NR.REG.COM: J30/972/1993
BANCA TRANSILVANIA