{ optimizare SEO }
Optimizare SEO, inscriere in motoarele de cautare, link building
SEO Ai un site modern, frumos, orientat înspre utilizator. Arată bine şi toate informaţiile despre tine sunt acolo. Suficient ?
Categoric nu.
Au existat o mulţime de afaceri bune, viabile care au murit pur şi simplu pentru că potenţialii clienţi nu au ştiut de ele. Te vizitează prietenii, rudele şi... cam atât.
Sigur, informaţia se transmite şi oral, dar este suficient ?
Sigur, clienţii care ştiu de tine vin pe site, dar aceştia sunt deja câştigaţi, nu ?
Un site trebuie să vândă. Dar cum să vânda un site nou nouţ, de care nimeni nu prea ştie nimic ? Răspunsul e că site-ul trebuie adus la vedere. Promovat. Online şi offline.
Offline e simplu. Toate mijloacele media posibile. Radio, tv, presă, outdoor. Oriunde apare numele afacerii, asociez adresa web. E un mesaj subliminal care pe tăcute se inşurubează în subconştient.
Online e un pic mai complicat. In esenţă lucrurile stau asa: oricine caută pe Internet o informaţie relaţionată într-un fel sau altul cu businessul meu, trebuie să-mi găsească site-ul. Şi nu oricum. Ci in primele trei pagini.
Preferabil în prima. Pe primul loc smiley dacă se poate.
Unde ? În primul rând în cele trei motoare de căutare care contează: Google, Bing, Yahoo. Şi mai sunt.
Directoarele de afaceri, site-urile de firme online, bloguri, forumuri. Nu e uşor, dar se poate. Se începe prin optimizarea site-ului. Adică fac în aşa fel încât să-l fac 'prietenos' cu motoarele de căutare.
Apoi îl inscriu în directoare profilate pe specificul afacerii mele.
Apoi se planifică (şi implementează !) o strategie de 'link-building'.
Apoi se construieşte un newsletter sau un flux RSS.
Şi dacă e cazul îmi fac şi un blog. Pe profilul afacerii mele, bineinţeles.
Şi în fine, a nu se uita de social media. O sintagmă din ce în ce mai pronunţată de persoane mai mult sau mai puţin ştiutoare de subiect. În esenţă vorbim de Facebook, Google+, Twitter şi de alte reţele de socializare. Toate acestea au scopul creşterii expunerii, a numărului de potenţiali clienţi/parteneri, şi implicit creşterea vânzărilor.
Dezvoltarea şi operarea unui site este o investiţie. Care trebuie rapid recuperată, pentru ca ulterior să aducă profit.

Putem colabora. Interesat ? Dacă ai ajuns să citeşti până aici, probabil că da. Ne poţi contacta chiar acum pentru a stabili calea de urmat. Iar dacă nu încă, măcar poate acum ai o idee despre ceea ce înseamnă promovarea cu succes a unei afaceri în mediul online.
Pentru amănunte sau detalii punctuale suntem la dispoziția ta.